اطلاعیه:
به جهت حفظ محرمانگی اطلاعات کاربران و جلوگیری از هک یا انتشار اطلاعات، کلیه سخت افزارهای ردیاب این شرکت حاوی رمز می باشند که این رمز صرفا در اختیار کارشناسان فنی اورنگ می باشد و تحت هیچ شرایطی در اختیار کاربر قرار داده نمی شوند.
قوانین و مقررات استفاده از خدمات و محصولات اورنگ
محصولات سخت افزاری و نرم افزاری اورنگ متعلق به شرکت اورنگ پژوهان پارسه می باشد که این محصولات تحت ضوابط و شرایط مشخصشده در اختیار کاربران قرار میگیرند. لازم است پیش از خرید و استفاده از این محصولات و خدمات شرایط و ضوابط بطور کامل مطالعه گردد و خرید این محصولات بهمنزله قبول تمامی شرایط زیر بوده و پس از آن هر ادعا یا اعتراض در این خصوص فاقد اعتبار است.
شرکت اورنگ حق بروز رسانی این سند را بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و بدون اطلاع مشتری خواهد داشت. چنین تغییر و یا حذفی از زمان انتشار نسخه به روز شده ی سند در وب سایت اورنگ به صورت قانونی شامل حال مشتری خواهد شد و این کاملا به عهده مشتری است که از مفاد سند مطلع باشد.
مفاهیم و تعاریف :
“مشتری یا کاربر” به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج شده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اورنگ اقدام نماید.
“شرکت” منحصراً در این مقررات به شرکت اورنگ پژوهان پارسه اطلاق می گردد و “سند” به مفاد این شرایط و مقررات اشاره خواهد داشت.
“نماینده ” شخصیت حقیقی یا حقوقی نصبکننده دستگاه ردیاب روی وسیله نقلیه.
توجه: هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر و یا نشان الکترونیک که هویت امضاکننده را ثابت کند و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود، بهمنزله امضای الکترونیک و همانند امضای دستنویس معتبر خواهد بود و امضاکننده را به رعایت مفاد سند ملتزم میکند.
شرایط و ضوابط استفاده از محصولات اورنگ:
با توجه به اینکه برای استفاده از خدمات نرمافزاری اورنگ نیاز به نصب سختافزار دارای سیمکارت روی وسیله نقلیه است، شرایط و قوانین استفاده از سختافزار و نرمافزار اورنگ به شرح زیر هستند:
– کاربر متعهد است مسئولیت کامل استفاده از سیمکارت داخل دستگاه ردیاب را بر عهده بگیرد و شرکت یا نماینده مسئولیتی در قبال نوع کاربری سیمکارت بهکاررفته نخواهد داشت.
– کاربر متعهد است که یا مالک وسیله نقلیهای که دستگاه ردیاب اورنگ روی آن نصب میشود، باشد یا دارای اختیارات تام از مالک آن باشد. در همین راستا و با توجه به مالک شناخته شدن کاربر، هیچگونه مسئولیتی در خصوص عواقب استفاده از ویژگیهای دستگاه ردیاب (مثل موقعیتیابی وسیله نقلیه یا برقراری ارتباط صوتی با فضای داخل خودرو) متوجه شرکت یا نماینده نخواهد بود.
– شرکت متعهد میشود کلیه دادههای ذخیرهشده در سرورها، شامل دادههای مکانی و سایر دادههای مرتبط با دستگاه ردیاب یا اطلاعات کاربر، تنها بهمنظور انجام امور پشتیبانی و ارائه خدمات به کاربر استفاده میشوند و در اختیار افراد حقیقی و حقوقی ثالث مگر با دستور مراجع ذیصلاح قانونی قرار نخواهد گرفت.
– ممکن است دستگاه فروخته شده توسط شرکت به مشتری دست به دست شده و مجدداً به فروش برسد، لذا در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت تنها اطلاعات کاربر اولیه را در اختیار خواهد داشت و همچنین کاربر جدید موظف است کلیه شرایط و مقررات موجود در این سند را رعایت نماید.
– کاربر متعهد میشود محصولات و خدمات ارائهشده توسط شرکت را تنها برای موارد معتبر و قانونی استفاده کند. طبیعی است که در صورت استفاده غیرقانونی از محصولات، که مصادیق آن توسط مراجع قانونی کشور تشخیص داده میشود، مسئولیتی متوجه شرکت یا نماینده نخواهد بود.
کاربر متعهد میشود پس از تهیه و راهاندازی هرکدام از محصولات اورنگ، جهت بهکارگیری محصول از اپلیکیشنهای تلفن همراه و نرمافزارهای ارائهشده توسط شرکت استفاده کند. بدیهی است که در صورت عدم استفاده از نرمافزارهای مذکور، شرکت مسئولیتی بابت پشتیبانی و پیگیری مشکلات کاربر نخواهد داشت.
شرکت مسئولیتی در خصوص محل و کیفیت نصب، نحوه بهرهبرداری، محدودیتهای ذاتی و عملیاتی استفاده از دستگاه ردیابها و نرمافزارهای اورنگ و خسارات احتمالی ایجادشده روی دستگاه ردیاب یا وسیله نقلیه که ناشی از هریک از موارد مذکور باشند، نخواهد داشت.
– کاربر متعهد میشود از زمان نصب دستگاه ردیاب روی وسیله نقلیه و راهاندازی نرمافزار، از تمامی امکانات دستگاه ردیاب و نحوه استفاده از آنها با استفاده از روشهای ارائهشده توسط شرکت (همچون تماس تلفنی، مطالعه دفترچه راهنمای دستگاه ردیاب، چت آنلاین در سایت اورنگ و…) اطلاع یافته و از این امکانات با رضایت و آگاهی کامل استفاده کند. بدیهی است که در صورت وقوع هرگونه مشکل که ناشی از عدم آگاهی از کارکرد سیستم باشد، مسئولیتی بابت خسارات و هزینههای احتمالی ایجادشده متوجه شرکت نخواهد بود.
– شرکت متعهد میشود که دادههای مکانی ارسالشده از دستگاه ردیابهای ثبتشده کاربر را تا یک سال شمسی ذخیره کرده و در صورت نیاز به کاربر نمایش دهد. بدیهی است که شرکت در خصوص عدم ارسال داده توسط دستگاه ردیاب و دادههای مکانی مربوط به بازه زمانی بیش از یک سال شمسی مسئولیتی نخواهد داشت.
خسارت هنگام حمل و نقل:
کالا با هماهنگی انجام شده با مشتری از طریق پست، تیپاکس یا شرکت های باربری ارسال خواهد شد. به هنگام تحویل کالا در بارنامه، بیمه حمل و نقل نیز لحاظ خواهد شد. پس از دریافت بارنامه به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به شرکت باربری یا پست اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی با شرکت باربری و کلیه متعلقات و فاکتور برای دریافت خسارت از بیمه شرکت استفاده شود.
قوانین مرجوعی :
– پس از ارسال مرسوله و زمان ثبت شده توسط کارگزار حمل و نقل تا 7 روز کاربر مهلت تست داشته و در صورت داشتن هرگونه عیب و نقص فنی براساس تایید کارشناس فنی شرکت در دستگاه شامل گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد و باید کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن مرجوع گرد. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط شرکت دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
– در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در شرکت به اتمام برسد، و شرکت امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب مشتری استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیگردد.
– پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان شرکت اورنگ، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر، مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد شرکت اورنگ در واحد انبار باقی میماند و با انقضای این مهلت شرکت اورنگ در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
– در صورتی که مشتری طی 48 ساعت بعد از تحویل محصول از خرید خود منصرف شود و در صورت باز نبودن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و ورود نکردن به سامانه اورنگ امکان مرجوع کردن کالا وجود دارد و تمام هزینه ها برعهده مشتری می باشد .
– مرجوعی و انصراف از خرید فقط شامل سخت افزار می باشد و نرم افزار ها و خدمات شرکت اورنگ قابلیت انصراف از خرید را تحت هیچ شرایطی نخواهند داشت.
گارانتی و خدمات پس از فروش ردیاب اورنگ:
– کلیه دستگاه ها از تاریخ فروش دارای 1 سال گارانتی تعمیر و تعویض (وارانتی) و 5 سال خدمات پس از فروش در شرکت اورنگ می باشند. مواردی که در آن دستگاه شامل گارانتی نمی گردد عبارتند از دستکاری،باز شدن دستگاه بدون نظر شرکت ، باز شدن پلمپ و پاره شدن هولوگرام روی دستگاه، ضربه، اتصال ولتاژ نامناسب برق،سوخته شدن برخی از قطعات در اثر برخورد با آب یا رطوبت زیاد و تمام نرم افزارها در این مدت بصورت رایگان تغییر و بروزرسانی می شود .
– کلیه خدمات مربوط به گارانتی در نشانی شرکت اورنگ پژوهان پارسه یا یکی از نمایندگان این شرکت انجام می پذیرد و هرگونه هزینه های جانبی شامل ایاب و ذهاب، ارسال جنس ،اعزام کارشناس و امکانات لازم برای اقامت شبانه در صورت نیاز بر عهده کاربر می باشد.
– گارانتی شامل Firmware داخلی دستگاه نبوده و هرگونه بروز رسانی و یا بازنگری و بازنویسی میکروکدها، تجهیزات را از شرایط گارانتی خارج می سازد.
– قسمت های مصرفی در تجهیزات که ناگزیر بعد از مدتی استفاده دچار فرسودگی می گردند همانند باطری داخلی مشمول 3 ماه گارانتی تعمیر و تعویض می باشد.
پشتیبانی اورنگ:
– پشتیبانی تلفنی و یا حضوری در محل از نرم افزار نصب شده یا سامانه ابری اورنگ
– ارائه جلسات مشاوره برای پیاده سازی سفارشات مورد تقاضای مشتری
– ارائه خدمات پشتیبانی بابت شارژ سیم کارت های ردیاب اورنگ
– نصب مجدد دستگاه های ردیاب و یا باز کردن آنها در محل مشتری یا شرکت اورنگ به تعداد مشخص
– بررسی روزانه سامانه توسط نیروهای فنی واحد خدمات پس از فروش اورنگ و اعلام خرابی به کارفرما( مشتری)
– ارائه گزارش ماهیانه از عملکرد رانندگان و خرابی دستگاه یا پشتیبان گیری از داده های ماه های گذشته