شرایط استفاده از خدمات و سرویس های اورنگ
کاربر گرامی جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه ها وسرویس های اورنگ لازم است مفاد این مقررات را به طور کامل مطالعه نمایید.
ارسال فرم سفارش از طرف مشتری و نیز استفاده از خدمات شرکت از طرف مشتری، به معنی پذیرش این سند است و مشمول حال مشتری خواهد شد. مشتری تضمین می کند که این سند را به صورت کامل خوانده است و بنابراین به صورت روشن همه شرایط و ضوابط ذکر شده در این سند را فهمیده و با آن موافقت نموده است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
قوانین عمومی اورنگ
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای این شرکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. شرکت اورنگ حق به روز رسانی این سند را بدون هیچ محدودیتی در هر زمان و بدون اطلاع مشتری خواهد داشت. چنین تغییر و یا حذفی از زمان انتشار نسخه به روز شده ی سند در وب سایت اورنگ به صورت قانونی شامل حال مشتری خواهد شد و این کاملا به عهده مشتری است که از مفاد سند مطلع باشد.
“مشتری یا کاربر” به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج شده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات اورنگ اقدام نماید.
“شرکت” منحصراً در این مقررات به شرکت اورنگ پژوهان پارسه اطلاق می گردد و “سند” به مفاد این شرایط و مقررات اشاره خواهد داشت.
نحوه ارتباطات
ارتباطات مشتری با شرکت در زمان خرید از طریق سفارش آنلاین بوده و از همین طریق نیز مشتری در جریان مراحل سفارش قرار خواهد گرفت. شماره پیامک شرکت جهت اطلاع رسانی به مشتری 3000724600 ویا 1000713338 می باشد و این شماره صرفاً جهت اطلاع رسانی می باشد. در صورت داشتن ابهام و یا نظر مشتری می تواند از طریق صفحه تماس با ما با اورنگ در تماس باشید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
شرکت به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت مینماید.
کلیه مطالب ارائه شده توسط شرکت مانند متن، گرافیک، آرم، ویدئوهای تصویری ، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط شرکت جزئی از اموال شرکت محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب در انحصار شرکت است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای شرکت محفوظ میدارد. همچنین، اسکریپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط شرکت و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار شرکت است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.
در صورت استفاده از هر یک از خدمات شرکت، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیتهایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام میپذیرد به عهده کاربران است.
شرکت محصولاتی مناسب استفاده افراد بالای 18 سال به فروش میرساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میباید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.
مشتری مسئول ارائه اطلاعات صحیح (نام، نام خانوادگی، شماره تماس و ایمیل) می باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر به عهده خود مشتری خواهد بود.
شرکت حق دارد در هر زمان و بدون اعلام قبلی، ارائه خدمات به هر یک از مشتریان خود را متوقف نماید.
شماره تلفن همراه، ایمیل و یا سایر اطلاعات شخصی دریافت شده کاربران تنها جهت ارتباطات با اورنگ و صحت سنجی بوده و از اطلاعات شخصی کاربران جهت فروش به سایر شرکتها و سازمان ها استفاده نخواهد شد.
این شرکت متعهد به رعایت “قوانین مصوب تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران” و قوانین “حفظ حریم خصوصی” می باشد. لذا این قوانین نیز شامل حال مشتریان خواهد بود.
مگر در مواردی که صریحاً در این سند به آن اشاره شده باشد، شرکت همه اطلاعات و داده های مشتری را به صورت محرمانه نگهداری خواهد کرد. مشتری می پذیرد و موافق است که با حکم دادگاه، دستور دادستانی، پلیس یا هر قوه قانونی دیگر، شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را در اختیار آن نهاد بگذارد. مشتری همچنین می پذیرد که شرکت ممکن است اطلاعات مشتری را به شرکت مادر خود برای استفاده داخلی شامل استفاده در ارتباط با خدمات شرکت، بهبود خدمات، توسعه خدمات و پیشنهاد های خاص به مشتری انتقال دهد.
سوء استفاده زبانی یا کتبی از هر نوع (از جمله اما نه محدود به تهدید، سوء استفاده و یا اظهارات افترا آمیز) از هر مشتری به کارمند، عضو و یا پشتیبان منجر به توقف فوری ارائه خدمات به مشتری خواهد شد.
قانون حاکم
هر قرارداد و موافقتنامه شامل این سند، فرم های سفارش و سایر قرارداد ارائه خدمات وب سایت، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران، تفسیر خواهد شد. مشتری موافق است که هر گونه دعوی قضایی یا حکمیت بین مشتری و شرکت در چنین حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد. اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادگاه ذی صلاح، به هر دلیلی غیرقابل اجرا تشخیص داده شود، سایر بخش های قرارداد، کماکان معتبر و قابل اجرا خواهد بود.
قوانین و مقررات بخش ردیاب
این قوانین و مقررات شامل کلیه ردیاب های اورنگ اعم از ردیاب خودرو و ردیاب اشخاص و سامانه های اورنگ اعم از سامانه ردیابی اورنگ، مدیریت ناوگان حمل و نقل اورنگ، سامانه مدیریت خدمات یاور و سامانه تعمیرات و نگهداری کاریار می باشد.ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
ساعت کاری شرکت در قسمت تماس با ما لحاظ گردیده است.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت شرکت به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار میگیرند.
شرکت در اولین ساعات کاری شروع به پردازش سفارش می نماید و حداکثر ظرف مدت 24 ساعت (در زمان کاری) پردازش صورت خواهد یافت.
در صورت نیاز مشتری به پرداخت صورتحساب کالا و خدمات بغیر از موارد آنلاین، اطلاعات شماره حساب بانکی شرکت اورنگ پژوهان پارسه در زیر پیش فاکتور توسط کارشناسان اورنگ ارائه خواهد شد.در مواردی که نیاز به ارسال مرسوله نیست و سفارش به صورت آنلاین انجام گیرد، عملیات دریافت خدمت نیز به صورت آنی و پس از واریز وجه انجام خواهد شد (همانند سفارش پیام کوتاه و یا تمدید سامانه ردیابی ).
در مواردی که پس از سفارش مشخص شود جنس در انبار شرکت موجود نباشد کاربر می تواند کالای جایگزین انتخاب نماید و یا در درخواست استرداد وجه نماید که در این صورت حداکثر ظرف مدت 48 ساعت پس از دریافت نامه و اطلاعات شماره کارت، وجه به مشتری عودت داده خواهد شد.
شرکت مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای این شرکت محفوظ است.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل نمایند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
خسارت هنگام حمل و نقل
اورنگ همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. کالا با هماهنگی انجام شده با مشتری از طریق پست، تیپاکس یا شرکت های باربری ارسال خواهد شد. به هنگام تحویل کالا در بارنامه، بیمه حمل و نقل نیز لحاظ خواهد شد. پس از دریافت بارنامه به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به شرکت باربری یا پست اطلاع داده شود. و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی با شرکت باربری و کلیه متعلقات و فاکتور برای دریافت خسارت از بیمه شرکت استفاده شود.
مهلت تست
با توجه به محوریت اصلی شرکت مبنی بر رضایت خاطر مشتریان سرویس تست خود را جهت کالاهای قابل ارسال و فیزیکی در نظر گرفته است. بدین صورت که پس از ارسال مرسوله و زمان ثبت شده توسط کارگزار حمل و نقل تا 7 روز کاربر مهلت تست داشته و در صورت داشتن هرگونه عیب و نقص فنی در دستگاه شامل گارانتی تعویض بدون قید و شرط می باشد.
لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان فنی شرکت کنترل و بررسی میشود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق میشود.
آسیبهای فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمیشود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.
جهت استفاده از سرویس تعویض 7 روزه ، دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن مرجوع گرد.
در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط شرکت دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در شرکت به اتمام برسد، و شرکت امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب مشتری استرداد نماید و نوسانهای قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمیگردد.
پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان شرکت اورنگ، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر، مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود برای مشتری ارسال میشود. در صورت استنکاف مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت یک ماه بصورت امانت نزد شرکت اورنگ در واحد انبار باقی میماند و با انقضای این مهلت شرکت اورنگ در قبال کالا و زیانهای وارده بر آن یا مفقود شدن آن هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت
گارانتی ردیاب اورنگ
- کلیه دستگاه ها از تاریخ فروش دارای 1 سال گارانتی تعمیر و تعویض (وارانتی) و 5 سال خدمات پس از فروش در شرکت اورنگ می باشند. مواردی که در آن دستگاه شامل گارانتی نمی گردد عبارتند از دستکاری،باز شدن دستگاه بدون نظر شرکت ، باز شدن پلمپ و پاره شدن هولوگرام روی دستگاه، ضربه، اتصال ولتاژ نامناسب برق،سوخته شدن برخی از قطعات در اثر برخورد با آب یا رطوبت زیاد.
- در مدت زمان ضمانت،سامانه تحت وب و نرم افزار اورنگ بدون قید و شرط شامل گارانتی است و تغییراتی که توسط اورنگ در این زمان بر روی نرم افزار صورت پذیرد به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت.
- بایگانی اطلاعات دستگاه بستگی به پنل سامانه مدیریت ناوگان حمل و نقل (پایه، پیشرفته و بدون محدودیت) با یکدیگر متفاوت می باشد. بایگانی اطلاعات بصورت پیش فرض 35روزه و مربوط به پنل پیشرفته می باشد. کاربر در هر زمان می تواند از اطلاعات خود بایگانی بگیرد و برای تمدید سالیانه، تغییر پنل سامانه ردیابی و یا امکانات تخصصی و بیشتر با کارشناسان فروش شرکت هماهنگی نماید.
- کلیه خدمات مربوط به گارانتی در نشانی شرکت اورنگ پژوهان پارسه یا یکی از نمایندگان این شرکت انجام می پذیرد و هرگونه هزینه های جانبی شامل ایاب و ذهاب، ارسال جنس ،اعزام کارشناس و امکانات لازم برای اقامت شبانه در صورت نیاز بر عهده کاربر می باشد.
- گارانتی شامل Firmware داخلی دستگاه نبوده و هرگونه بروز رسانی و یا بازنگری و بازنویسی میکروکدها، تجهیزات را از شرایط گارانتی خارج می سازد.
- قسمت های مصرفی در تجهیزات که ناگزیر بعد از مدتی استفاده دچار فرسودگی می گردند همانند باطری داخلی مشمول 3 ماه گارانتی تعمیر و تعویض می باشد.
- هرگونه اعلام خرابی دستگاه یا ارتباط با واحد فنی می بایست بصورت کتبی یا شفاهی در ساعت کاری شرکت باشد.
- بررسی میزان و شارژ مجدد سیم کارت موجود در دستگاه به عهده کاربر می باشد.
- تاریخ فروش، اتمام دوره سرویس سامانه و گارانتی دستگاه مربوطه در سامانه شرکت اورنگ و در تنظیمات دستگاه ثبت می-گردد.در صورتی که کاربر بروی یک پنل کاربری بیش از یک دستگاه داشته باشد می تواند برای یکپارچگی دوره سامانه از کارشناسان شرکت تقاضای متوسط گیری تاریخ آنها را نماید.
تفاوت گارانتی و خدمات پس از فروش اورنگ
- گارانتی تعهدی که اورنگ در زمان مشخص برای مدت زمان یک سال برای ردیاب ها و به صورت نامحدود برای سامانه ها ارائه می شود. مشروط به اینکه مشتری در زمان مشخص شده نسبت به پرداخت آبونمان سامانه و یا پشتیبانی نرم افزار اقدام نموده باشد. اما در خدمات پس از فروش تعهدی قانونی مبنی بر اجرای قطعی خدمات وجود ندارد.
- خدمات پس از فروش پس از دوره گارانتی اجرا خواهد شد و مدت زمان آن 5 سال می باشد.
- در دوره گارانتی هیچگونه هزینه ای بابت ارائه خدمات از مشتری دریافت نخواهد شد. اما در دوره خدمات پس از فروش ممکن است برای تعویض قطعات یا تعمیر ردیاب هزینه ای از مشتری درخواست گردد.
- شرایط فورش ماژور مانند جنگ، وقوع بلای طبیعی، تحریم و … در زمان گارانتی ردیاب های اورنگ بی تاثیر است ولی در زمان خدمات پس از فروش می تواند موثر باشد. به همین دلیل است که تعهد قانونی در این دوره برای اورنگ وجود ندارد.
پشتیبانی اورنگ
کلمه “پشتیبانی”، واژه ای است که در شرایط و زمان های مختلف می تواند متفاوت باشد. این واژه ممکن است در هر شرکتی تعاریف مختلفی داشته باشد. درست است که گارانتی و خدمات پس از فروش و هر کاری که اورنگ برای مشتری به نوعی انجام می دهد خدمات پشتیبانی است. اما از این واژه تعاریف و تعبیرهای دیگر ممکن است حاصل شود. مثلاً هنگامی که مشتری طی یک فرآیند مجزا از خرید قراردادی را برای دریافت خدمات بیشتر مطالبه می کند پشتیبانی گفته می شود. این خدمات می تواند شامل موارد زیر باشد که عموماً شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد اورنگ آنها را درخواست می کنند.- پشتیبانی تلفنی و یا حضوری در محل از نرم افزار نصب شده یا سامانه ابری اورنگ
- ارائه جلسات مشاوره برای پیاده سازی سفارشات مورد تقاضای مشتری
- ارائه خدمات پشتیبانی بابت شارژ سیم کارت های ردیاب اورنگ
- نصب مجدد دستگاه های ردیاب و یا باز کردن آنها در محل مشتری یا شرکت اورنگ به تعداد مشخص
- بررسی روزانه سامانه توسط نیروهای فنی واحد خدمات پس از فروش اورنگ و اعلام خرابی به کارفرما( مشتری)
- ارائه گزارش ماهیانه از عملکرد رانندگان و خرابی دستگاه یا پشتیبان گیری از داده های ماه های گذشته
خدمات مرجوعی
شرایط مرجوعی دستگاه بدون کارکرد
1. اگر سفارش ارسال نشده باشد، باید حداکثر 48 ساعت از زمان تحویل کالا به واحد فروش شرکت اورنگ اطلاع داده شود.
2. اگر پس از دریافت کالا، مشتری از خرید خود منصرف شود، با شرایط ذیل کالا قابل مرجوع می باشد
- حداکثر 48 ساعت از زمان تحویل کالا
- دستگاه هیچ گونه داده ای بر روی سامانه ارسال نکرده باشد
- انصراف از خرید و درخواست مرجوعی به کالایی تعلق میگیرد که هیچگونه دخل و تصرف ( بازکردن بستهبندی اولیه، پلمب، برچسبها و ورود به سامانه اورنگ) در آن انجام نگرفته باشد. در این حالت امکان مرجوع کردن از بین خواهد رفت حتی اگر از محصول استفاده نشده باشد.
- در صورت انصراف از خرید، ارسال کالا به شرکت اورنگ بر عهده مشتری خواهد بود.
- کلیه هزینه های نصب، ایاب و ذهاب و سایر هزینه های خدمات بر عهده مشتری خواهد بود.
کالا چطور ارسال گردد؟
- لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان واحد فروش تماس بگیرید و از ارسال کالا بدون هماهنگی با واحد فروش شرکت اورنگ جداً خودداری کنید.
- برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند دفترچه راهنما، کارت گارانتی و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
- برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید).
- فاکتور همراه کالا ارسال شود و بر روی فاکتور ایراد محصول را درج نمائید. درصورت ارسال با پست پیشتاز، رسید پستی را نیز به فاکتور ارسال نمائید.
- از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
پس از دریافت کالا توسط واحد خدمات پس از فروش اورنگ، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟
- کارشناسان فنی شرکت اورنگ ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان اورنگ تایید شود، کالا تعویض و ارسال خواهد شد .
- لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ شرکت اورنگ بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، شرکت اورنگ تفاوت را بعد از طی روال اداری به حساب مشتری واریز میکند.
- اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و شرکت اورنگ در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا “درج شده در فاکتور” به مشتری را میپذیرد.
- پس از دریافت و پذیرش کالا توسط شرکت اورنگ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان شرکت اورنگ، به طور میانگین 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.
- از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش شرکت اورنگ است.
قوانین و مقررات استفاده از سامانه ردیابی
- استفاده از سامانه ردیابی صرفاً جهت ردیابی و کنترل هوشمند ناوگان حمل و نقل و پرسنل می باشد، هر گونه سو استفاده از سامانه مجاز نیست و پیگیری قانونی دارد.
- مسئولیت استفاده از سیم کارت های تهیه شده توسط کاربرانی که از دستگاههای شرکت استفاده می کنند متعاقباً با کاربر استفاده کننده از دستکاه می باشد و این شرکت هیچ گونه تعهدی در رابطه با نحوه استفاده از سیم کارت های مذکور را نخواهد داشت. قانون و مقررات حاکم بر سیم کارت که توسط اپراتورها ارائه می شود در این مورد نیز صادق است.
- مسئولیت استفاده از دستگاه های فروش رفته به عهده کاربر می باشد و شرکت تنها مسئول فروش به کاربر می باشد و هرگونه تخلف بر عهده مشتری است.
- ممکن است دستگاه فروخته شده توسط شرکت به مشتری دست به دست شده و مجدداً به فروش برسد، لذا در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت تنها اطلاعات کاربر اولیه را در اختیار خواهد داشت و همچنین کاربر جدید موظف است کلیه شرایط و مقررات موجود در این سند را رعایت نماید.
- در مکان های سرپوشیده به دلیل نبود پوشش ماهواره GPS اطلاعات ارسالی ممکن است با خطا ارسال گردد.
- در صورت اتمام شارژ سیم کارت، دستگاه اطلاعات را درون حافظه خود ذخیره می کند و پس از آنکه شارژ سیم کارت انجام گردید اطلاعات ذخیره شده مجدد ارسال می گردد.
- در صورت قطع ارتباط GPRS یا GSM سیم کارت دستگاه با سرور ممکن است اطلاعات با تاخیر ارسال شود. این خطا در اثر قطع بستر GPRS یا ضعف بستر GSM اپراتور سیم کارت می باشد و معمولاً در این حالت هنگام تماس با سیم کارت دستگاه پیغام “مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد ” شنیده می شود.
- در صورت قطع اتصالات برق، دستگاه تا زمانی که شارژ باطری داشته باشد ارسال اطلاعات خواهد کرد و پس از آن خاموش شده و اطلاعاتی ارسال نخواهد کرد.(این موضوع مشمول دستگاه های بدون باطری نمی باشد)
سلب مسئولیت
مشتری توافق می کند که وب سایت رسمی این شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال لینک های خارجی موجود روی سایت خود ندارد. این عدم مسئولیت شامل محتوا (هر گونه اطلاعات ، داده ها ، متن ، نرم افزار ، موسیقی ، صدا ، عکس ، گرافیک ، ویدئو ، پیام ها ، برچسب ها ، و یا مواد دیگر) تبلیغات انجام شده روی سایت و یا خسارت های مستقیم و غیر مستقیم استفاده از خدمات لینک های خارجی موجود روی سایت می باشد.
قوانین و مقررات استفاده از خدمات پیام کوتاه
خدمات پیامک شامل گارانتی نمی باشد.- استفاده غیر تبلیغاتی و غیر اخلاقی از این سامانه جرم محسوب شده و عواقب پیگرد قانونی آن متوجه خریدار بوده و منجر به صلب امتیاز خریدار می گردد.
- ارسال پیامک های سیاسی به طور کل ممنوع است و پیگرد قانونی دارد.
- ارسال پیامک به هر دلیلی (شوخی و …) و به هر گیرنده ای (دوستان و …) با محتوای زیر باعث بسته شدن دائمی حساب کاربری شما می گردد.
- ارسال پیامک از طرف شرکت ها و بانک ها با محتوای مشترک گرامی شما برنده …. شده اید و غیره.
- ارسال پیامک از طرف نهاد های دولتی و امنیتی مانند مخابرات، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و …
- به طور کلی شما به هیچ وجه نباید هویت خود را برای شخص دریافت کننده اس ام اس مخفی کرده و یا تغییر دهید.
- هرگونه فعالتی که ناقض قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران باشد باعث بسته شدن دائمی حساب کاربری شما می گردد.
- در صورت خرید اس ام اس و نقض قوانین سایت، مبلغ پرداختی باز گردانده نخواهد شد.